helg igen...

jag orkar inte egentligen, ska jobba ikväll.. jag är genomförkyld och mår allmänt piss.. hoppas att det kommer lite roligt folk till jobbet idag iaf.. får gå dit och lägga alla tankar åt sidan och dra på smilet, ler man tillräckligt länge så inbillar man hjärnan att man mår bra och då blir allt lättare.. gäller bara att få upp inställningen..

jag har ju faktsikt egentligen inte ens lust att festa själv ikväll så vad tjuter jag om. det är väll bara det att man inte gjort annat än jobbat i en månad nu, det blir lite mkt när man har två jobb på helgen, speciellt när det är mkt i skolan samtidigt. men jag kämpar på. det positiva med deli är ju iaf att man får träffa mkt folk och det är kul att jobba, man blir mer peppad där..

så sjukt trött på mc donalds så jag skulle kunna säga upp mig redan imorrn, men jag behöver verkligen börja spara pengar nu så då behöver jag jobba såhär mkt om det ska gå ihop sig, jag får inte ihop hur jag kunde klara att leva på bara studiebidrag helt sjukt.. haha

nog pratat om jobb jag orkar inte tänka på de mer än jag måste... idag har jag sagt att jag vill vara lucia på skolan och eftersom jag va den ända trean där och en av 4 tjejer så gick det igenom haha, än så länge är vi två ettor en tvåa som inte ska vara med i själva tåget för hon håller i det oså är det jag.. hahaha det här kommer bli såå bra

dagens konversation
Tilda sitter och leker med en penna och efter ett tag inser hon att pennan gått sönder
Tilda- nej pennan gick sönder
Fredrik- jo jag vet, jag fick en bit i huvet förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback