Irritation

ännu en sån där dag som börja så dåligt och sluta så dåligt! men ändå liksom allt i mitten har vart okej..

det börjar med att jag vaknar en timma för tidigt, somnar om och vaknar sedan utan väckarklockan exakt halv 7 då jag ska gå upp.. för ovanlighetensskull så låg jag bara kvar en kvart i sängen UTAN ATT FÖRSOVA MIG! kors i taket.. sen iaf så går jag upp och nu är morgonhumöret INTE bra. det bröjar med att vi bara har äckligt bröd, så då måste jag hämta annat bröd i frysen i källarn... tror du inte att det ligger sjuuuuukt många grejer i vägen för kylen jooodå så jag slängde bort allt och lyckades ha ner en kruka på cupen.. men tror inte den gick sönder :S sen när jag väl hämtat det där himla brödet så ska jag rosta det när jag satt i sladden i brödrosten så slår jag huvet i hyllan ovanför brödrosten!! Där gick sista tåget då stog jag och skrek o hoppa i golvet tills pappa lugnande ner mig.. sen efter det kom inga fler missöden förns jag sitter på föreläsningen, det börjar med att en tjej på föreläsningen kommenterade allt och garvade ni vet sådär jätteirriterande plus att dom brevid mig satt o snacka konstant! gaaaah va jag hatar mornar.. sen efter det hade jag labb den gick bra sen åklte jag hem o va hemma till klockan ett.. mycket skönt sen i skolan igen har jag styrkeprov gick ganska bra faktisst :D sen när jag kom hem hade vi piknik i lillsjön jag jenni anton linus och viktor.. mycket trevligt nu är jag hemma och fick en såndär akut depprission som bara jag får! jag hatar dom! så nu ska jag lägga mig i sängen o försaöka somna utan att va allt för deprimerad för då kommer allt bli skit imorrn!

JAG VILL HA SOMMAR!!!

I could be brown
I could be blue
I could be violet like sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like ¨

förövrigt en sång som gör en lite glad iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback