:s


Jag har alltid undrat varför dagar som inte borde finnas finns...

dagens irritation:
kommer till fotbollen och har glömt sport BH strumpor och t-shirt så rehab va min enda utväg..
dagens rehabtema: samla bollar eller rättare sagt slav åt Tomas den lata fotbollsläraren som gör allt för att slippa röra på sig. Sen när jag samlat ihop alla bollar i målen så tar den ena målvakten alla bollar o skjuter iväg dom till ANDRA SIDAN PLANEN!!!!! ooo inte fan går jag och hämtar dom då för skjuter man iväg dom med flit tror man ju att han inte vill ha dom! nae men då en minut senare står han o skriker att han INTE HAR NÅGRA BOLLAR! gaaaaaaaaah o vem får skiten från den lata fotbollsläraren för detta då?! LOLLOO

Vill tillbaka till fjällen!!!!!!!

snart fotbollsträning i lilla åby också.. hoppas det blir kul så man har gjort nått kul en dag som inte borde finnas men ändå finns...


Dagen STJÄRNA!

Disa räddade min dag trots att hon inte vet om det...
Disa du va nog inte trött den va jävligt rolig :P
Iaf om man har min humor.. (o nu va jag till o med på dåligt humör då måste den va kul!)

http://www.youtube.com/watch?v=j80YDDfiaT4






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback