typ hej :D

Idag har vart en ganska bra dag.. dock huvudvärk !

va hos farmor o farfar förut.. dom tycker dom är så gamla så dom vill ge oss saker hela tiden för dom tror a´tt dom snart ska dö, så dag va vi nära på o få ett blått plastfat som vi kunde lägga typ frukt eller nått annat bra... ända till min bror sa att vi redan hade ett sånt där fat hemma.. då blev farmor glad för då tyckte hon att hon va lite hipp ;)
sen somna jag i soffan efter den goda tårtan men farmor gick och väckte mig hela tiden för att dela med sig av sin fina kunskap om hennes gamla servis... du vet väll att man hade en speciell bricka som man skulle ställa smöret på!? en till varje person!!!! mycket viktig kunskap ändå! tack farmor :D

en annan kul sak om min farmor... förra sommaren så bytte vi brevlåda hemma då kom farmor o farfar förbi för att göra något viktigt ärende..
farmor: misstolka mig rätt nu, men ser inte brevlådan lite ut som en soptunna (och kollar rakt mot soptunnan)
mamma: farmor det där ÄR SOPTUNNAN!
hahahaha farmor är SÖT!

nu är man hos Viktor som sitter o pratar i telefon och är allmänt osocial... men jävligt social mot personen han pratar med.. det är ju bra :D då har ju den kul iaf.. nej tänk inte på mig här sitter jag och skriver blogg HEEELT ENSAM!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback