Utmaning

Tilda har utmanat mig att skriva om 6 egenheter om mig själv samt att utmana 6 nya personer att göra detsamma.
Detta är reglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 
Går aldrig utan mobilen utan mobilen i närheten blir jag stressad. vet inte varför men jag är sån som lätt blirrastlös och måste hela tiden ha något att titta på eller leka med. då är mobilen perfekt. En hel dag utan mobil går bara inte. Går den sönder tar jag mammas.

tejboll efter varje träning eller match sparar jag all benskyddstejp. Idén fick jag av Lisa Fridström, dock så är hennes något större men jag jobbar på de. det är alltså en boll som består endast av benskyddstejp.

K och A brunnar lustigt nog måste jag alltid gå tre gånger på alla K brunnar, en dum idé jag haft sedan jag var liten det betyder tur i kärlek, dock så har de nog aldrig faliit in haha men man kan ju alltid fortsätta inbilla sig. Och alla dessa A brunnar betyder otur så dom får man INTE gå på för då får man otur. När jag var liten var jag så dum att om jag hade gått på en A brunn gjorde jag själv så jag fick otur på nått fiffigt sätt...

planerar människa jag lyckas alltid planera veckan som kommer redan veckan innan. det är träning det är plugg och så ska man hinna med vännerna där i mellan. haha får alltid höra det av Alexandra när man ringer och ska bestämma när man har tid att ses brukar låta ungefär såhär : nae måndag tränar jag, tisdag ska jag va med ...... , onsdag är det träning, torsdag kanske jag kan beror på hur mycket jag har i skolan och på fredag ska jag och jenni.... lördag match och söndag då kanske jag kan =D om jag inte ska fika med Lina som vi oftast gör på söndagar..

snarkar och smaskar det är inte roligt att sova med mig om man förväntar sig en lugn och skön sömn. jag både snarkar och smaskar, kan även förekomma att jag pratar i sömnen. Sist fick jag höra att jag hade varit tyst hela natten men sen på morronen runt klockan 5-6 någon gång hade jag börjar snarka på både in och utandning haha.

morgonhumör och försovning mitt morgon humör är inte att leka med. jag blir arg för minsta lilla. och jag lyckas alltid försova mig, på fotbollen brukar dom slå vad om vem som kommer sist till samlingen och jag brukar alltid vara en av de nominerade - Skärpning! plus att jag nästan alltid får springa till bussen och bara det gör att mitt morgon humör blir ännu värre!

men bli inte rädda jag kan vara snäll ibland med.. försöker i varje fall.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback