alooone... NOT !

Nu har mamma o pappa kommit hem och det känns faktiskt skönt! nu slipper jagf städa, tvätta, diska och laga mat själv. dock kan jag inte känna känslan av att jag kan göra preciiiiis vad jag vill.. men det har jag ju gjort i en månad nu såå.. :D Jag är helnöjd :D

Idag har jag jobbat, som vanligt. det va jag och 3 bakfulla brudar och Helen som jobbade tillsammans så det blev mycket skratt från dåliga skämt och mycket sång från Helen och alla gjorde fel hela tiden..det blev mycket tjej snack och massa ny information, speciellt från Helen. Ni förstår att Helen är inte vilken Helen som helst utan det är Helen som va med i bonde söker fru!

Lovisa: Men ångrar du att du va med i bonde söker fru ?
Helen: Nej inte alls världens upplevelse och jag träffa ju min pojkvän genom de.. haha
Lovisa: vänta nu  va?!
Helen: jaaa efter programmet va de hundratals killar som hörde av sig efter att ha letat efter mitt nr på eniro, så sen träffade jag Pelle..
Lovisa: träffade du många?!
Helen: Nej bara Pelle, han bodde ju närmast!

Hahaha goaste tjejen! alltid lika kul att jobba med henne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback