angel

Om man ända var en ängel!

image126


Nu är brorsan hemma över helgen! mycket kul, dovk så hinner man bara träffa honom när vi äter, men jag är glad för det lilla. Dock så måste jag sova på soffan när han är hemma :P eftersom jag gör om mitt rum (helt ensam!) så står sängen i hans rum så då får jag sova i källarn i tv soffan.. Haha men det är det värt !
Jag är ju då ledig HELA helgen!! första lediga helgen sen juni!!! ujujuj vad skönt det är. så det blir o renovera rummet så mycket som möjligt, och lite party blir det nog allt också börja ju igår så varför inte fortsätta idag ? :D
Igår va en bra dag!
förutom, matchen! Vånga-Åby Elin-Lovisa... första halvlek va godkänd från vår sida, vi ledde med 1-0 i halvlek. andra halvlek vet jag inte vad vi höll på med.. matchen slutade 1-1.. fick ju gult kort tack vare dommar------ för de första blåste han sönder matchen för sdaker som inte ens hände. sen ger han mig gult kort för att jag blev arg när jag blev nerknuffad av en tjej  för andra gången på en halvminut. så det slutade med att jag skrek på både henne o dommarn så jaha gult kort KUL!! men men de va de fan värt bara för o få säga till honom att han gjorde HELFEL!. nog pratat om nmatchen den va dålig och irriterande!! o nu är jag blåslagen o utan stortånagel.. men jag är inte bitter :D


Kommentarer
Postat av: din zako

du var klart bäst i åby på matchen! ta åt dig, du var klockren!

2007-08-25 @ 16:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback