IKEA

va på ikea idag :D så det blev en ny byrå, ett rött bord, en röd musmatta och en röd fåtölj.. och så köpte jag en försenad inflyttningspresent till min vän JenniKarlsson. Nu är det bara en hylla, gardiner, ramar+kort och kuddar kvar att införskaffa sen blir nog det här riktigt bra :D Just nu är rummet dock katastrof men fin ska det bli.. heheh hoppas jag :O :S

Annars så har min helg varit den bästa på länge, kommer inte åg senast jag vart ledig såhär mycket! MYCKET SKÖNT! har fått ovanligt mycket tid tillsammans med min bror den här helgen vilket har varit mycket kul! saknar honom faktiskt. han köpte en ny säng som jag har lovat o inte sova i innan han kommer hem för han måååste ju va den första :P haha men nu har jag lovat så jag antar att jag måste h¨lla mitt lilla löfte.. :D så det ända negativa med helgen är väll att han drar till lumpen igen. det är tråkigt hemma utan honom. men men jag överlever nog den här veckan också eftersom jag inte ska göra annat än plugga,träna o renovera..

Tack o Hej :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback