jaha ?! :S

de va väll droppen!
hade verkligen sett fram emot o börja skolan igen, träffa alla kompisar, sitta där i klassen o alla flummar lika mycket som vanligt. men väl inne på uppropet så får man reda på att jag inte får gå kvar i samma klass längre! så nu ska jag tydligen gå i 2:3. :s saknar redan de gamla flummiga 1:2orna!!! vill tillbaka. men får försöka se nått positivt i de hela, deet är svårt just nu men man får försöka! riktigt jobbigt om jag ska va ärlig. men det blir väll bra med tiden. MEN VADDÅ MED TIDEN?! jag vill att det ska va bra NU! ända kravet jag ställde när jag hoppade av den där fotbollsprofilen var att få gå kvar i samma klass. o ja det är klart du får göra de fick man som svar. JAHA VAFAN STÅR MITT NAMN I 2:3 FÖR DÅ?!?!?!??!


försök tänk positivt, du kommer in i nya klassen snart. du känner ju iaf några, det blir bra!



slutet på det förflutna och början på en ny framtid..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nej försök inte acceptera! Du ska tillbaka, vi ska ro dig i land dit du hör hemma! Tillsammans klarar vi det här!

2007-08-16 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback