överraskningsfest!

I söndags kom jag på en av min bästa idéer på länge! jag ska ha en överrasklningsfest för Viktor och Calle! Båda har nämligen fyllt 18 och för alla som fyller gör vi något speciellt.. så den här gången blev det min tur att ta tag i det hela! Calles kommentar när han kom in i dörrn : "oo de va ju inte väntat, jag fatta direkt när schyl verkligen tjatade hit mig! " så han va inge kul.. Viktor däremot : " Men vafan! jag har inte fixat frillan o kolla vad jag har på mig! jag trodde de va film vi skulle kolla på " hahaha bästa bror! så innan han ens tagit av sig skorna fick han första drinken.. vi bjöd självklart födelsedagsbarmnen på all dricka så fulla de blev dom! calle däcka i lekstugan vid kl 10 och kom tillbaka vid 06.00.. bra kämpat calle! viktor var däremot med hela kvällen och hans standard kmmentar var : "Jag är ju inte världens lyckligaste kille barra! " kvällen var precis vad jag behövde har inte haft så kul på riktigt länge!

så jag säger bara en sak:

JAG ÄR JU INTE VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ BARRA

mina vänner är min lycka!!!!!!


och Grattis brorsan!! 18 år det är stort ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback