jobbigt!

vet inte vad jag ska kalla det men igår var jag hos en typ kostrådgivare för mamma o pappa tycker att jag äter dåligt o att jag aldrig kan koncentrera mig o mitt humör o bla bla bla. Fick göra ett test där dom kollade mina värden, som självklart var i princip världelösa. Med dom här värdena så klarar kroppen egentligen inte av mer än MAX 30 minuters promenad varje dag. och jag tränar ju typ hård träning typ 1 timme varje dag, eller hård o hård men hårdare än o bara gå en promenad. så nu har dom typ lagt upp ett program om vad jag ska äta! o det är äckligt!
varje dag ska jag äta sill eller lax samörgås till frukost o helst ett ägg också. o till lunch och kvällsmat ska jag ha halva tallriken med grönsöker helst typ morötter eller blomkål o sånt, groddar går också bra. o mellan varje mål ska jag äta minst en frukt. det här kommer verligen ta kål på mig! men har man ett mål så har man.. jag ska springa maraton o om jag ska klara det så måste jag tydligen få upp mina värden så äcklig mat here I come!

nått positivt är iaf att jag ska flytta in i min kära vän Jennis lägenhet i tre veckor framöver. Hon åker nämligen till thailand imorrn o då ska jag va lägenhetsvakt! SKÖNT! ! ! !

dagen ser ut följande : Jobba 11.45-20.30 den orkar jag nog inte annat än sleeepa! så himla roooligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback