julpaniken

julpaniken börjar komma.. fast i år har den inte exsisterat så mycket eftersom jag bara köpt två julklappar som jag lika gärna skulle kunnat köpt vilket fall för dom var så snygga att jag kände att de där måste jag köpa till PIP bara för de va så snyggt! :D och eftersom jag jobbat hela helgen har jag inte ens julstädat än så de ser ut som skit i mitt rum :) haha den ända julsak jag har i rummetr är julstrumpan, bara för det alltid är lika roligt när man vaknar av att pappa försöker vara smidig på morgonen o inte väcka mig när han kommer in o ska lägga paketet i strumpan.. haha han lyckas alltid slå i något eller typ hosta eller nått :P bästa pappa... men men får väll se hur dagen blir imorrn. Nu har jag ju iaf min lilla bäbis o gosa med :D det ser vi alltid fram emot.. kanske måste nämna evelina med men hennes energi excisterar inte i min kropp så jag brukar tröttna på lek o smink o dator efter typ en timme.. men det där blir nog bra :D En sak som jag är lite förvånad över är att jag inte känner mig det minsta sjuk.., två år i rad har jag haft feber på julafton.. men det kommer väll imorrn bara för de :P haha... men jag har iaf fixat så att barnen får en jultomte i år också.. i år fick tomten heta Viktor Larsson :P haha så himla snäll grabb de där! Me like very much ( även om man inte erkänner det för honom, för våran hatkärlek till varandra brukar alltid fungera bra, trots att vi faktiskt kan vara snäll mot varandra ibland :P ) I've got the best friends so to say!!!!

nu ska jag försöka få bort alla jultankar för då får jag bara panik o ångest, så nu ska jag kolla på sunes sommar :D PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback