Msn

Marcus o min konversation såhär dagen före julafton då han tror sig ska få sig en ny mobil....

Mannen säger:

skulle va skönt om man fick en i morgon

- Mannen säger:

kanske därför dom inte frågat vad jag önskar mig ?

Lovisa säger:

hahaha mm maybe

- Mannen säger:

fan va segt

- Mannen säger:

lova att du inbte ringer lika mycket som du gjorde sist när jag hade en telefon

Lovisa säger:

haha jag kommer ringa mer

- Mannen säger:

shit varför tror du jag slängde av me den förra ?

- Mannen säger:

orkade inte mer tjat

Lovisa säger:

jag vet inye ?

Lovisa säger:
från vem ?

- Mannen säger:

dig

Lovisa säger:

vilket fult namn

Lovisa säger:

kan man heta dig

Lovisa säger:

haha aa då förstår jag

- Mannen säger:

HAHAH nu komemr dom här dåliga skämten som kanske en 5 åring hade garvat åt

- Mannen säger:

ändå skrattar jag

Lovisa säger:

hahahahahaha

Lovisa säger :

YEEES

- Mannen säger:

är du eller jag som är dålig

Lovisa säger:

haha aa du de är en bra fråga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback