Oh Lord

den norske badvakten till sin arbetsgivare:
- Det är ovanligt många trevliga badgäster här idag.
- Hurså?
- Minst 7 stycken har vinkat till mig

Har varit själv hemma det senaste dygnet - mycket skönt! Dock är det ganska jobbigt att laga mat till sig själv hela tiden, speciellt när man vet att man verkligen MÅSTE äta en speciell mat.. GAH! så nu sitter jag här o äter fisk, ris, sås o massa grönt som jag gjort all by myself! kommer bli världens kock snart om det ska fortsätta såhär.. ;D Igår fyllde jag 17 år och 10 månader! Grattis till mig.. :D så idag är det mindre än 2 månader kvar :D Inte för att det kommer bli världens skillnad o vara 18 men det är ju iaf kul att fylla år! lite skrämmande också, men jag är glad att jag inte fyller 30 redan iaf :D Helgen är snart här o vad erbjuds; ikväll är det självklart idolkväll HEJA AMANDA! måste somna tidigt för imorrn ska vi vara i sthlm kl 9 på morgonen. ska spendera halva dagen på drottningholm o kolla på min bror o chilla lite med Kungen ;) sen blir det stan! funderar på o köpa julklappar?! hmm nae det blir nog mer till mig själv mycket roligare då :P sen lördag kväll får man se vad som erbjuds, vet ju inte ens när jag kommer hem... söndag.. hmm hata söndagar, de blir nog bara slappt :D Idag har vart en ganska bra dag hittills istället för skola spelade jag innebandy i Finspång då, förutom att jag inte kan några innebandyregler o att jag är typ helt världelös så gick det ganska bra! förlorade båda matcherna men jag tror dom flesta var helnöjda ändå! tror dom flesta brydde sig mer om lössnuset.. När jag finally kom hem igen la jag mig vid tvn o slockna illa kvickt o nu har jag vaknat o lagat mat funderar på att kanske plugga lite skulle behövas men det är så himla överskattat ! skoltrött?! eh typ ja! snart är det jullov iaf! ska dock jobba i princip hela lovet men jag får ju pengar iaf! Det är även bara 8 dagar kvar tills Syster kommer hem!!! :D Miss you! :$

image164


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback