Stilla...

Nu har Lina kommit hem vilket känns underbart ! :D Ja måste dock prata engelska hela tiden eftersom Ashley är med. Men det ser jag bara positivt jag blir ju as bra på engelska liksom :D plus att Ashley är riktigt trevlig o de skulle jag ju inte veta om jag inte pratat engelska :P
Men en sak som jag kommit på nu när Lina är hemma är att mitt liv är så himla tråkigt! hon har varit borta i 4 månader och nu när hon kommer hem har jag i princip samma kläder, pratar om samma personer den ända skillnaden är att jag slutat äta skräpmat, färgat håret brunt och slutat dricka... haha OH what a change ?! jag är nog den torraste människan som finns... så himla tråkig.. blä ! Så nu ska jag ta o ändra de där o komma tillbaka till den där Lovisa som alltid göra saker.. Som en vän sa till mig för ett tag sen :
" Du kommer fan alltid med nya överraskningar, det går inte en dag utan nått nytt! " Det är såå jag vill vara!


Idag ska jag åka skridskor med Lina, Ashley, Östrand, Larsson och Jonte :D

Skridskor har jag inte åkt sen jag gick på borgsmo :P

Jag kommer bryta benen :D

nae vad sägs som att kanske åka till skolan ? baah orkar inte har franska redovcisning idag, den har jag inte gjort så den kan jag inte gå på.. men basgrupp brukar vara ganska kul så det får bli min ända lektion idag :D för till PH.t hinner jag inte.. jag har ju trots allt varit hos tandläkarn :D hon tycker att jag borstar tänderna duktigt :P STOLT!


So Bye then ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback