framtid

177470-35ÅÅÅÅÅÅHH jag är så uttråkad plus att min träning blev inställd i måndags så jag MÅSTE träna snart faaan har inte tränat ordentligt på tre veckor nu! blir helt psyk :S till o med mamma märker att jag är arg hela tiden :S nått måste ju va fel alltså!

det där ä mitt mål >
                                  beach 07 ;P




tror jag ska gifta mig med honom.. då lär vi ju få snygga barn iaf.. muskliga snygg hudfärg o man får hoppas på lite mera hår o lite gladare än honom men annars är de ju heeelt perfekt ;P

                                                                                                            Du är snygg!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Ja, då har ni även samma temprament ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback