ensam !

Jag tror jag både älskar och hatar att vara ensam hemma. Jag älskar det för det är skönt att inte ha något man MÅSTE göra NU utan mer jag gör det när det passar mig. Men jag hatar att jag blir så sjukt uttråkad! Jag tror jag pratar oftare med mamma o pappa när dom inte är hemma bara för jag ringer hela tiden och frågar så onödiga saker baara för att ha någon att prata med eller något att göra i ca 3 minuter. Det är sjukt asså. O nu är inte ens brorsan hemma så jag kan ju inte prata med honom heller. så det blir väll o göra det jag är bäst på; soova!

KUL LIV!


Fredrik! Jag såg 080, 081 OCH 082 idag! jag som letat efter 080 sen vi sluta! moahahahaa du kommer aldrig komma ifatt :P om jag inte tappar bort mig snart igen eller om jag typ glömmer bort o räkna som vaanligt! ;D

Kommentarer
Postat av: Fredrik ;)

Jag hittade 030 idag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback