hand i hand

idag brände jag mig tre ggr på jobbet så nu har jag 2 brännsår på vänster o 4 brännsår på höger hand PLUS att jag fick ett hack i armbågen när en tjej råka springa in i den med en plåt! :O aj aj aj inte bra de här.. bådar illa!

annars mår jag bra igen.. har märkt att jag är ganska känslig när jag är trött.. bevisar mitt förra inlägg t.ex.... allt för en skitsak! men det är alltid lika skönt att tycka synd om sig själv när man är trött. eller är de bara jag som är cp ? :o


vad gör man när det känns som man har en ängel o en djävul på varsin axel o dom liksom inte kommer överens? vem lyssnar man på ? den som vill mitt bästa i längden eller den som vill göra nått som känns soft just för stunden.. ?! typ bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback