hello sunshine

idag har varit en mysig och nyttig dag!

  • en god och nyttig frukost!
  • träffat viktor
  • solat med Disa
  • en runda på stan
  • sprungit 7 km + styrkepasset
  • pratat med Lisa <3 (alldeles för sällan, skärpning!)
  • sett på en deckare
  • pratat med min fulla syster
  • och nu ska jag sova
imorrn ska jag äntligen fixa mitt bankkort så jag får tillbaka en kod och så att min lilla lön kommer in på kontot och inte på posten.. :D sooooft.
dock ska jag även jobba hela dagen imorrn med. men sen är jag ledig onsdag torsdag :D micket skönt!



 

dagens motto:                            dagens citat:
tänk inte för mycket!                  använd solkräm!
då blir allt bara värre                                           .      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback