Stockholm :)

historia från gårdagen:
Jag tar min välförtjänta rast och går mot omklädningsrummet för att hämta min mobil. När jag tittar på mig ser jag till min stora glädje att någon har tänkt på mig!

1Nytt meddelande -  Jennibajs
Bara en dum idé men ska vi åka till liseberg/gröna lund på lördag? ;D
sådär bra och spontant? Kommer förbi dig efter jobbet med ditt smink! Va hemma!

och efter jobbet kom hon där lite svettig och äcklig. Vi slog oss ner vid datorn för att kolla tåg, det hela slutade med att vi åker till stockholm och jag ska göra allt för att undvika Urban outfitters... hmmm vi hatar att vi älskar den affären!

en annan konstig konversation igår. Jag skulle hämta en film i Jursla. Så halvvägs möts vi och jag får min film. sen står vi under en lampa. plötsligt slocknar lampan, vi blir faktiskt inte ett dugg rädda! men själva poängen kommer när lampan plötsligt tänds igen!
L : Blev det inte väldigt ljust nu ?! :O
J : Det beror på hur man ser det :P
L : Jag ser det från den ljusa sidan ! hahahaha
ibland för jag allt till det :D

image117 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback