hundvakt

idag har jag varit hundvakt åt den söta hunden Ludde ♥ det är Viktors hund. :)
när jag kom dit kom han och mötte mig i dörren och blev mycket glad över att se mig och han förstod att vi skulle gå en promenad (som jag tror han hade väntat länge på) för när vi väl kom ut kom vi inte långt förns han kissade första gången typ bara utanför huset. sen 100 meter längre bort så sätter han sig på en gräsplätt och bajsar :O men Viktor hade lärt mig ett trick så jag kollar mig runt och ser att ingen såg bajsen så gick jag vidare som inget hade hänt. sen gick vi där och myste jag och Ludde och efter ungefär 200 meter till stannar han MITT PÅ VÄGEN! och lägger världens hög :O den här va jag ju så illa tvungen att  ta upp gaaah va äckligt! men jag tycker om Ludde ändå :) resten av promenaden var mysig och jag gick där med Ludde och myste och lyssnade på sommarmusik :) mycket vackert va det. När vi kom hem till Viktor igen va Ludde helt slut efter en promenad på en knapp km så han la sig ner efter några klunkar vatten. så jag vandrade hemåt igen :)

(jag hoppar över bajsbilden den här gången för Fredrik är så känslig ;P)

Lyssnade på massa låtar som verkligen stämde in så det var läskigt.. kommer dock inte ihåg vilka det va men jag kommer ihåg att det va lite läskigt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med en hund medföljer ANSVAR Lovisa! (Tack för att du tänkte på mig ;) )

2007-06-12 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback