Midsommar

Min ända lediga dag på heeela veckan :D ÄLSKA! har till och med kunna sova heeela natten utan o vakna trots att Viktor såg på film i rummet brevid med massa folk :P sov nog som en stock! Idag har jag och Jenni bestämt oss för att bojkotta midsommar trot eller ej! Vi ska va bara hon och jag hemma hos mig, vi ska grilla, dansa runt stången (som vi inte byggt än så vi måste skapa en stång och hur den nu ser ut märker vi sen, det blir nog ganska likt en kratta eller kanske en krukväxt eller varför inte ett plommonträd?!) och självklart en varsin nubbe måste vi ju ta så vi är förberedda för kommande filmkväll! Vi ska alltså myyyyysa framför TV:n efter all dans och sång och grillning. Vi tänkte att VI SKA JU ÄNDA PÅ P & L NÄSTA VECKA! så släng er i väggen alla jävla midsommarälskare:P
midsommar är överskattat. jag hade gjort nästan vad som helst för att va med mamma o pappa idag o fira med bara familjen. men dom är på landet och jag jobbar både imorrn och på söndag så det gick inte.. men man får tänka att jag får ju pengar. har suttit och räknat lite på hur mycket jag kommer att tjäna för juni och juli. jag kom fram till att jag kommer få lite över 9000. visst kanske inte är så mycket om man tänker på hur mycket jag jobbar men jag kommer iaf att komma utomlands i höst! :D:D:D:D WIIIIIIIIIIIIIIIIIIE playan ♥ Lollo = TRUUUUUUE

     
Sola leka i sanden bada och mp3 det är vad som gör semestern fulländad :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback