Peace & Love =)

ÄNDRADE PLANER!

åker redan imorrn :O

Jenni ringer :
Jenni: jag är vid resecentrum ska jag kolla om det går några tåg imorrn? :P
Lollo: hmm, ja va fan varför inte jag ska ju ändå sova hos dig imorrn :P
5 minuter senare :
telefonen ringer och displayen visar "jennibajs"
Jenni: vi åker 18.33 imorrn!
Lollo: okej jag är hos dig SENAST två så fixar vi allt en aning snabbare än vi planerat ;P


det blir tisdag-söndag i Borlänge!
massa band massa kul!
Jag o Jenni kan det bli bättre/värre ;P hahahaha

en kommentar från en vän:
Jag: kom o va med mig o Jenni
vän: JAG KLARAR ALDRIG ER TVÅ!
Jag: vem fan gör de?!

haha men kul ser vi alltid till o ha!

så inget bloggande nu på ett tag för JAG ÄR INTE HEMMA!
jag ska njuuuuuuuta av min lediga vecka!

Spelschema ;D :
(så ni vet vad ni missar :P )

Torsdag
Anna Ternheim
Babian
Backyard Babies
Behemoth [PL]
Billie the Vision and the dancers
Charta 77
Christel Alsos
Crashdïet
Cryonic Temple
Damien Rice [IRL]
Dia Psalma
Dozer
En sång till friheten
Enter the Hunt
Hammerfall
Joan As Police Woman [US]
Laakso
Lasse Lindh
Lucky Lucky Pigeons
Melody Club
Mustasch
Pen Expers
Pernilla Andersson
Plura & Carla
Salem Al Fakir
Shout Out Louds
Sophie Zelmani
Stiko Per Larsson
Stonewall Noise Orchestra
Svenska Akademien
The Baboon Show
The Sounds
The Tough Alliance
Those Dancing Days
Tomas Anderson Wij
Vader [PL]

Fredag
Alice Cooper [US]
Bahnhof [DK]
Deportees
Detektivbyrån
Familjen
Jerry Williams
Joe Vasconcellos [CHL]
Kalle Baah
Magnus Tingsek
Maia Hirasawa
Mando Diao
Marit Bergman
Memfis
Meshuggah
Miss Li
Neverstore
Peps Persson
Promoe
Sabataon
Sahara Hotnights
Slagsmålsklubben
Sonic Syndicate
The Concretes
The Doits
The Horrors [UK]
The Scaramanga Six [UK]
Thomas Di Leva
Timo Räisänen
USCB Allstars
Veronica Maggio

Lördag
Asta Kask
Blindside
Bo Kaspers Orkester
Bob Log III [US]
Elias & the WizzKids
Elin Sigvardsson
Follow Him To the End Of Desert
Hanoi Rocks [FIN]
Helena Josefsson
Hellsongs
Iggy & the Stooges [US]
Jason Mraz [US]
Johan Johansson
Jonna Lee
Kiss and Tell
Kjell Höglund
Kristian Anttila
Lars Demian
Maria McKee [US]
Morgana Lefay
Nationalteatern
Northern State [US]
Prop Dylan
Skitsystem
Snook
Stefan Sundström
Sugarplum Fairy
The Ark
The Plan
The Waterboys [UK]
Timbuktu & Damn!
Weeping Willows

*med reservation för eventuella ändringar


 så ni får väll ha det så kul här hemma för jag o Jenni kommer iaf ha riiiiiktigt kul! (hoppas jag :O nej nu fick jag lite ångest tankar, men vi ser till o ha det kul! )  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback