Roockar!

Är hos Dis och fixar och trixar i ett försök att se skaplig ut.. snart ska vi in till staden och vandra lite :P
Hon har nu lämnat mig heeelt ensam i hennes hus för hon är ut med sin hund :o vad gör man?! jag kanske kan ta nått fint som jag behöver? hmmm nej det är nog elakt. jag kanske kan göra lite god mat? hmmm nej det orkar jag inte. jag kanske kan riva stället till botten? hmmm nej både jobbigt, dyrt och en smula elakt.. nää jag får nog sitta kvar här vid datorn tills hon kommer tillbaka :D

Disa är en såndär tjej man alltid kan skratta med, igår kväll/natt va nog den roligaste på länge. har inte skrattat så mycket på mycket länge. haha det roliga va att det vi skratta åt egentligen inte va så kul, men är man trött och är med Dis går skrattanfallen inte att undvika.. ;D Love to youuuu ♥

Nu hade jag inget mer vettigt och skriva.. förutom att ni borde tycka lite synd om mig för jag är förkyld! JÄTTEFÖRKYLD!

Kommentarer
Postat av: disa

älskling

2007-06-15 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback