sooool

tror visst bestämt att det blivit lite för mycket sol för min del på sista tiden, inte för att jag är bränd eller så men jag har fått soleksem :( så idag blir det en rejäl fika i stan med syster! :) mycket mysigt och behövande!

Börjar må bättre nu igen efter allt som hänt, känns mycket skönt. dock så fick man det där samtalet igår men det sköna va att jag inte ens brydde mig och inte ens tänkte ligga o tänka på det hela natten som jag annars gjort.. men jag trodde faktisst du lärde dig nått men tydligen inte...
ajja inte mina problem längre hoppas allt löser sig för jag saknar dig! men nu mår jag bra och ska gå och fixa till mig ( eller är det ok att gå på stan i morgonrock? kanske blir varmt? )
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback