verkligen HATA!

jobbet tar död på mig!
jag mår CRAP!
har typ inte sovit nått för jag är så uppe i varv.
sen när man vaknar och kollar på mobilen så har man 2 missade samtal och ett röstmeddelande.
från vem tänkte jag då ? JOBBET!
då tänkte jag YEEEES dom kommer säga att jag slipper jobba idag.
men NEJ ack så fel dom säger att jag ska jobba 12-22 ISTÄLLET för 17-22!
JAG HATAR DET HÄR!
plus att det är den jobbigaste dagen på hela året!
varför utsätter man sig för det här?
tror jag slutar efter sommarn..


annars rullar livet på. dock inte så mycket tid över efter jobbet men den tid jag har tar jag vara på så gott jag kan :)
va med Viktor igår. Kul att han har hela sommarn uppbokad då! vi kommer träffa varann typ på tisdag! sen åker jag och Jenni till Peace and Love festivalen! (det ända roliga på mitt sommarlov) och sen ska han jobba tre veckor och sen iväg så han är borta HELA JULI! Kuuuuuuuuuul vad fan ska jag göra då? ajja det är väll bra att va ifrån varann lite också, nu låter det som vi är värsta kärleksparet men DOCK SÅ FEL! det är bara det att man är så van att man alltid kan ringa honom och kunna prata med honom när som helst. men jag överlever :D Jag får tvinga nån annan att va med mig ;D hahaha


nu ska jag ringa Lina och tycka synd om mig själv ;P


PUSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback