1 December

Idag har jag varit en flitig elev i skolan men sen blev jag för trött och kunde inte ta in mer information i min hjärna. så då gick jag hem och hade tänkt att plugga och sova hela kvällen men när mamma kom hem drog hon med mig till friskis o svettis så nu har jag träningskort där och ska börja träna med mamma ; ) på onsdag ska vi dit nästa gång tror jag.. 

prov imorrn då, undrar hur det kommer gå den här gången.. får hoppas på det bästa. har jätte mycket i skolan nu men jag har tänkt att om jag gör klart allt den här veckan så kommer det inte vara något att göra sen fatta skönt ;) nästan värt det... får se hur mycket jag hinner med.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

neeeeeeeej du skulle börjat på nautilus!!!! så du kunde träna med mig,,, hihihi

Postat av: Sara

neeeeeeeej du skulle börjat på nautilus!!!! så du kunde träna med mig,,, hihihi

2008-12-01 @ 22:24:37
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback