då va de lov igen

första kvällen på lovet spenderades på kunskapsgymnasiets julfest tema sällskapsresan. Inga kommentarer på den, kan väll sammanfatta det som att man kände sigf som en tant på krogen.. standard meningen på kvällen va bääh bääh :P

Fick gå upp vid elva o åka till jobbet.. komma hem vid femtiden sova en stund o snart ska jag till deli o jobba. :) först ska jag äta musslor till förrätt och sen fläskfilé o klyft poatatis med något god sås hoppas jag :) mums med musslor. :)

imorrn blir de jobb igen o sen ska jag till mormor o göra min sista julklapp o ha lite kvalitets tid med henne :P har bestämt hur min balklänning ska se ut nu med :) sen är de bara att sy den, men det blir nog bra :) tror jag ska ha lila men färg är jag inte riktigt säker på än får se när vi är o kollar på tyg :P tror den kommer bli jättefin faktiskt :D

det här halvåret har gått fort, nu är det bara ett till kvar. plus att det är massa lov o lediga dagar på våren, dock har jag fler ämnen att läsa den här terminen men det kanske gör att det går fortare. o massa studentförberedleser som livar upp vardagen :) hihi sjung o studentens lyckliga daaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback