Julafton

jaha då va den här i år igen :)
Kommer ihåg när man var liten, gick och la mig direkt efter julkalendern bara för att det skulle bli julafton mycket fortare. Plus att jag alltid ställde klockan mitt i natten för att se om man träffade tomten och kunde avslöja honom när han la klappar i strumpan, I år är det lite annorlunda, här sitter jag o klockan har hunnit bli kvart i ett, jag har glömt hänga upp julstrumpan och jag har inte satt någon klocka.. hur ska detta gå...

Har varit hos Viktor hela kvällen, va dit bjuden på julbord. mycket mat gör magen mätt, sådär riktigt illamående. ändå så sitter man o trycker i sig massa julgodis efter maten. Vi spelade spel hela familjen Östrands och jag, riktigt roligt spel faktiskt, dock kommer jag inte ihåg vad det hette nu. Efter det spelade vi guitar hero o sen la vi pussel. en perfekt dagen-före-dopparedagen-dag. :)

Bästa julklappen imorrn är den levande julklappen jag vet att jag kommer få :) Min vän Jenni!! 15.05 landar hon så jag hoppas på ett samtal runt en sådär 15.15 :)

har ett julrim kvar dock, får se om jag kommer på något. börjar få rimtorka nu.. men det ploppar nog upp något spontant snart :D Jag måste ju vinna rimtävlingen i år!! :P O nu när jag sitter här o skriver om tävling kom jag på att jag brukar tävla med Fredrik varje år om vem som får värst julklapp, förra året vann han tror jag. tror det segrande bidraget var en badhanduk. jag kom hack i häl med ett kort på farmor o farfar o deras vänner plus ett stearinljus till de :) spänningen är oliiiiiidlig ;P

nu ska jag sova fram julafton godnatt och

GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback