Juldagen

Idag blir det fest fest o lite mera fest!! :D Jenni är hemma o jag börjar jobba klockan tio imorrn.. wieeehuuu :P
världens bästa Jenni :) ska bli sååå roligt :D Det blir nog mycket folk ute idag med, mycket trevligt! :D

Försöker få tag på Disa, en omöjlighet. Man ringer hem Jacob svarar - Nej hon är med Danne dom är ute o festar.. okej tänker man då jag ringer mobilen.. första gången inget svar, andra gången, inget svar.. okej jag testar ringa Danne.. nätet upptaget går inte ens att ringa idioten :P okej då skickar jag väll ett sms till den upptagna kvinnan.. får seom hon vill vara min vän längre, hon kanske ser "Lovisa Bjälke" lyser på displayen och klickar sätter lätt på mobilen på ljudlös o sen skiter i o svara på smset :O oh shit, jag har inga vänner.. där försvann hoppet, hoppet om känslan att vara älskad.. haha naevars.. Disa är min bästa vän vare sig hon vill eller inte ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback