julmys

helgen har varit riktigt mysig, i fredags jobbade jag med glitter i håret.
I lördags va de julgodis bakning som stod på schemat, mamma gjorde knäck och jag gjorde pepparkakshus. samtidigt sjöng vi till carola vilket är ett måste när man bakar julgodis.  OOOH HELGA NAAATT sjöng vi så vackert med våra höga stämmor.. sedan bar det av mot maskeradfest tema jul, jag va smart och bestämde mig 20 minuter innan taxin kom att jag skulle vara pepparkaksbagare. Det blev en lyckad kväll som slutade på hugos dansgolv och somnade i telefonen när jag kom hem. jag försökte iaf va social.
söndagen spenderades för det mesta i min säng, drog mig upp ordentligt vid fyra tiden, har inte legat i sängen så länge sen sist jag va sjuk tror jag.. skäms på mig. Efter en dusch, sminkning och lite parfym gav jag mig vidare till Deli där det vankades personalmöte.. mötet varade i 5 minuter för det va fotboll på tv.
tvingade upp mig själv vid elva tiden idag och spenderade kvaslitetstid med bror på stan för jhulklapps inköp. jag fick betala nästan allt plus bjuda honom på mat. sen har jag spenderat kvällen med julrim till varje julklapp..

o btw, julkortet vi tog blev inge vidare, pappa ser ut som han har horn för en tavla bakom sticker ut från hans huvud. mamma ler världens mest tillgjorde leende. Viktor och jag tror att vi är snygga.. men njaaa.. blev lite dålig skärpa när jag fick in den på datorn men det roligaste är ändå pappas horn hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback