Lovisa Amalia

nu har familjen tagit julkort.. jag hoppas ingen såg oss, pinsamma haha..
jag tyckte att det inte va kul o skicka julkort när barnen inte är små längre att det bara såg dumt ut när vi va 18 och 20. meen mamma envisades ochsa att i år ska ju faktiskt hon också va med på bilden.. så självutlösaren på kameran fick jobba medans hela den julklädda familjen posade.. sjuukt snyggt..

förövrigt har jag massa skolarbeten att göra och så måste jag förbereda mig psykiskt inför slutet av veckan.. time for utskämning.. jag fattar inte varför jag alltid säger ja till konstiga saker.. men men jag får väll bjuda på den.. men de sjuka är att jag försöker inbilla mig att det är en kul grej.. men om man tänker efter är det nog bara pinsamt.. men jag gör ju mina vänner glada, dom får ju skratta åt mig.. jag är bästa vännen hihihi

Kommentarer
Postat av: sara

du måste visa mig kortet hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback