ser ljuset

3 dagar kvar 3 dagar kvar 3 dagar kvar!
Idag blev jag klar med 2 arbeten i skolan och det tredje är på rättning och det fjärde är bara finslipning.. sen är det två engelska uppgifter den ena gjorde jag lite halvslarvigt idag samtidigt som jag lyssnade till fredrica, linn och philips tal.. dom pratade seriösa hyllningstal medans jag satt o skrev om bögiga wilda western bögar.. så olika de där ;P så egentligen efter min flitiga dag är det ända jag verkligen har kvar en engelska uppgift, en bokrecsension.. o den gör jag klart imorrn hoppas jag.. :D Gud vad jag har varit bra idag, massa beröm till mig!!!

längtar verkligen till lovet nu, det är det som håller kämpaglöden uppe. dock ska jag jobba ganska mycket men det blir nog bra. är ledig på juldagen weeeii då blire party, party MED MIN KATASTROF, MIN CHARLS, MIN RINGHOLM o jaa allt vad hon är, hon heter faktiskt Jenni Karlsson.. saknar henne massor o hon är bara hemma till den 27e så den 25e är hon min! :D jag har paxat :D:D

Är så himla nöjd med min inte längre nya skiva men den nyaste jag har, bästa peppmusiken.. funderar på om det är försent för att gå ut o gå, eller kanske till o med skulle löpa lite. längesen nu, alltför längesen. måste ta tag i mig själv igen, vill komma tillbaka till formen innan sommaren. I maj är mitt nästa mål, sjukgymnasten sa åt mig att jag inte fick springa sthlm marathon iår så då tänkte jag att då får jag dra mitt strå till stacken, så jag anmälde mig och Viktor Östrand till Göteborgsvarvet. alltså bara en halv mara. såå ta tag i dig själv nu Lovisa, din kondition är på noll och dina ben har inga muskler kvar.. börja tagga lite...


 

Den ena grodan till den andra:

- hur står det till med dig då?

- jo tack, jag lever på hoppet :D


Kommentarer
Postat av: sofie

meeee.. ja ska på kryssning den 25e.. =( men ni båda är välkommna hem till mig på tre rätters middag den 28de..ja fyller år då. :$ heheh.. när kommer jenni hem?? pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback