weii

juldagen slutade med en husbilstripp, deli, hugo och otten.. en lyckad kväll tillsammans med min bajs o många andra :)

förvrigt så har jag nog mest jobbat det här lovet också, men idag är jag ledig och imorrn blire party igen. :) Det nalkas fest i kimstad tillsammans med många nära och kära vänner :) ska bli grymt kul!

har insett att jag egentligen inte orkar, men verkligen måste gå och sola. får ta tag i det snart. ska bara städa rummet, packa kläder, fixa o trixa inför morgondagen.. så får vi se om jag hinner till kimstad redan idag för att steka köttfärs åt 50 personer.. flickorna kanske behöver lite hjälp, eller bara mitt trevliga sällskap :P hihi..

o jag är nog bästa vännen.. inatt åkte jag och hämtade marcus mobil i sthlms rondellen av en okänd kille, bara för att marcus själv tappar bort den på fyllan och bor i kvarsebo då det är för långt för att åka till stan och fixa den själv.. usch så snäll jag är :D :P pluspoäng till mig :D:D


from christmasday

i husbilen

     


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tror att ditt hjärta slår lite extra för Marcus :)

Postat av: Marcus

Mm, fast inte bara lite Fredrik:) Tack Lollo, bästast vänen :)<3 I owe you one ;)

2009-01-02 @ 01:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback