Glädje :)

Helgen har varit helt underbar! :)
I fredags hade jag planerat förfest hemma hos mig sedan utgång.. Dom ända som kom på min lila förfest var emelie, linus o viktor. Jag började lite smått undra vart alla höll hus och samtidigt misstänkte jag att något lurt va på gång. Då säger Viktor att hans pappa ville bjuda mig på en monsterdring innan utgång, så glad i vågen följer jag med hem till Viktor för att få min monsterdrink, jag lovade emelie och linus att komma tillbaka så fort jag bara kunde. utanför viktor kom jag på hur pinsamt de va att komma inklampades till johan o mia lite halvdragen men mitt i allt öppnar viktor dörren och jag möts av en hög ja må hon leva sång från alla jag bjudit på min förfest :D då slapp jag alltså städa, plus att jag fick världens varmaste mottagande som faktiskt var lite väntat men ändå överraskande :D sedan var det utgång Delhi va först på schemat. Där blev man i tvingad en bin ladin som sedan stog sig i princip hela kvällen i lilla Lovisas huvud. sen på hugo träffa jag Lisa :D även de en stor höjdpunkt på kvällen! en sammanfattning på fredagen blir nog överraskande och mycket lyckad kväll!
Lörda<g morgon var dock inte lika överraskande och rolig. men upp traskar jag och ger mig iväg till jobbet. fick lära mig kassan. äntligen! sen va det raka vägen hem till släktträffen. Evelina va helnöjd när hon fick en låda kulor och Wille va lika tjock som vanligt. sedan for jag in till stan för min andra överraskningsfest. dock visste jag om denna :P men jag spelade överraskad när jag kom dit och även denna kväll blev lyckad :D trots att era planer gick i spillo så blev det faktiskt riktigt trevligt :) idag va det jobb igen och lite lite plugg.. nu ska jag sova, inte sovit många timmar denna helg..


Om ca en vecka drar jag till Paris :D LÄNGTAR!
sen när jag kommer hem är det dags att börja rensa hemma. Snart blir Lull en stadsbooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback