måndag

Lov, skönt!

Helgen har varit sådär, jobbat hela lördag och hela söndag, hade planerat melodifestivalen i lördags men jag somna efter första låten sen väckte mamma mig när det va slut, då gick jag o la mig. sliten efter fredagens bravader och lördagens arbete. I fredags va det 18års firande av Alexandra :D så jag fick mig tre timmars sömn sen va det dags att gå upp och jobba 10-19.

Idag blev det ingen sovmorgon heller, upp kl 7, besiktningsmannen kom hit halv 8 o kollade igenom huset. men vadå jag brukar väll va morgonpigg?! NOT ! men jag har i varje fall fått lite nytta gjort idag, jag har börjat på mitt samhäll b uppdrag som skulle vart inlämnat i fredags. jag har även druckit världens godaste oboy :P vid kl 15.00 ska jag ta bussen mot jobbet. men jobbar bara tre timmar idag, skönt, känns dock lite onödigt.. men men, pengar som pengar.


Väskan är nästan färdigpackad, har fortfarande 3 kg kvar att fylla :P ska bli så kul o komma iväg! saknar ju dig, skitunge! :P tror jag redan börjat tycka om Paris, lite synd bara att mina franska skills inte är på topp.. trots att jag läser franska 4 så förstår jag typ nada! men men det här löser sig. engelskan är ju lite bättre :P får väll köra på improvisation... :P


image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback