loov

än så länge har jag inte ens märkt att det är lov och lär inte märka av det förns skolan har börjat heller.. alldeles för mycket att göra osåå..

Jenni ringde precis nyss, allt hade börjat med kaos men så brukar det ju bli när det handlar om kapten katastrof haha.. men det löser sig alltid som vi brukar säga.. och tänten har redan lite hemlängtan till sin nya kärlek.. keep on fighting vill man så klarar man allt.. hihi inte van och säga så till henne men men.. ibland chockar hon allt. första natten skickar hon smset 'här är mitt nya nummer jag är full och har 3 nya bästisar' haha så det där går nog kanon...

själv sitter jag och funderar på hur jag ska göra ikväll.. behöver egentligen bara va hemma o ta det lugnt men vet inte fall jag har tålamod till det.. får se vart jag hamnar så att säga..

skänker en tanke till alla er som bodde i dom nerbrunna husen i Åby också, har tänkt på det ända sen jag hörde om branden. helt sjukt, hemskt, något som man inte tror händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback