höstpromenad

Idag efter skolan träffade jag Viktor :) han bjöd mig på mat, det va riktigt skönt att få prata med honom igen, va längesen vi satt o bara verkligen pratade om allt o inget sådär som bara två nära vänner gör :) så vi satt på paus o åt våra sallader ända tills dom stängde o vi trodde att vakten va på väg att slänga ut oss..

Sen kände jag verkligen att jag va tvungen att göra något av den här kvällen o eftersom man inte fick fira sin bästa väns födelsedag för hennes klass kidnappade henne så gjorde jag något nyttigt istället :D jag gick en LÅÅÅÅNG promenad med min vän Cecilia :D så nu känner jag mig duktig igen ska ta tag i träningen så gott det går nu. synd att jag inte får springa men man får göra det bästa av situationen. så imorrn ska jag cykla fram o tillbaka till jobbet o på torsdag blir det styrketräning. sen om jag fortsätter så så kan knät nog bli bra mycket fortare så ska jag springa som en galning sen om 11 veckor :D skönt skönt skönt :D



Nu ska jag äta good kvällsmat o sen gå o lägga mig, lövbiff o pomme blir det :D Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback