linköping

blir väckt imorse av papi som ringer o säger att vi kan komma till linköping på vårt studiebesöl kl två. jag smsar fredrik tilda o elin om nyheten.. o självklart tycker elin o fredrik att vi ska ses direkt o börja förbereda medans jag hade tänkt sovmorgon.. så hem till mig for dom o tillslut efter en runda på stan så hämtade vi tilda.. i linköping gick det toppen jag gjorde två kap på jc o dom andra hade mest sillhuvud haha.. funderar helt ärligt på att börja gymma på feelgood i linköping, helt klart värt. riktigt fräscha lokaler, varierande pass, stort gym och även tillgång till massa annat så som sjukgymnaster, personliga tränare o allt möjligt.. varför inte träna upp knät där istället för på medicin  centrum i norrköping som är så litet o tråkigt så man hålller på att kräkas varje gång man går dit...

efter linköping skjutsa jag hem alla o sen till stan för att fika med disa tessan o millan.. o lite säl på en höft.. sen åby på möte med fotbollen o nu sitter jag här vid datorn igen... tror man blir deprimerad av datorn, eller kanske av att vara hemma. eller jag vet inte. just nu känns allt bara så rörigt, egentligen mår jag ovanligt bra. det är bara en rädsla inom mig som inte försvinner o suget efter att börja träna ordentligt försvinner inte.. jag vill ha träningsvärk jag vill svettas1 jag vill inte va på medicincentrum o känna att jag bara får träna i en timme spå jag bara hinner göra mina knäövningar. resten av kroppen då hallååååå. ge mig träningsvärk..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback