mixed feelings

kvällen igår blev riktigt lyckad Disa blev ordentligt firad iaf! fick ta taxin hem till danne vid ett tiden haha <3  DOCK så blev det lite mycket för oss andra också, idag har inte varit en bra dag om man säger så, kunde inte gå upp ur sängen innan jag va tvungen att gå till jobbet kl ffem.. förutom då jag sprang till toan o kräktes :S usch vidrig, det är inte bra med för mycket av det goda! skärpning på den fronten nu, i oktober kommer det bli ändring på de. jobbar nästanvarje helg fre lör sön såå... men men. nu sitter jag hos lina o mår fortfarande så illa att jag knappt kan röra mig. o trött efter jobbet också! hon vill verkligen att jag ska nämna hennes nya upptäckt på sin klocka.. hon har kommit på att den lyser om man trycker på den där knappen som man ändrar tiden på.. det roliga va att hon kom på det igår men hon har haft klockan sen i maj så hon blev helnöjd! :D grattis till Lina! funderar på o va torraste tjejen o gå hem o sova medans mina vänner är på otten o ser på dom som sjunger "bad boy bad boy, what you gonna do..." usch för bakfyllan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback