one tree hill

legat hemma hela veckan, o eftersom min snälla vän marcus lånat ut sin dator till mig så har jag sett på one tree hill hela veckan.. hann med hela säsong 1-3.. det är ganska duktigt tycker jag själv.. Dock så tog han tillbaka datorn idag MITT I ett jättespännande avsnitt så nu håller jag på o få panik på riktigt här hemma.. Ingen som har säsong 4 och 5 att låna ut+ om jag ber jättejättejätte snällt...


och ibland när jag sitter vid datorn eller faktiskt rätt så ofta så brukar jag få för mig riktigt konstiga saker.. eller mest tankar o frågor.. min förra fråga va,
undra hur många fiskar jag ser samtidigt utan att veta om det när jag kollar ut genom fönstret...
mitt fönster i mitt rum är alltså så att jag ser ut över strömmen..

och en sak som hände idag som måste varit första gången sen jag lärde mig att gå va att pappa faktiskt dammsög mitt rum, jag blev så nöjd med honom så jag låg kvar i min säng och tog kort på honom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback