usch

Jag kan inte rå för att kroppen tycker och tänker som den gör.
Just nu är jag jätte irriterad. Är nog mest irriterad över att jag bryr mig så mycket.
Varför kan man inte få bestämma själv vem man ska tycka om och vad man ska tycka. Varför, varför, varför kan man inte bara bestämma att man ska släppa?! Sjukt irriterad. Och jag vet att det kanske inte är bra och skriva det här när det är folk jag inte känner som läser, eller folk jag egentligen inte vill ska veta det här, men jag kände att kag verkligen behövde avreagera mig. Det va onödigt att träffa honom igen, egentligen är nog det mesta onödigt. Jag är rädd för att bli kär. Jag är rädd för att alltid bli ensam. Vet inte varför, jag är nog bara sån som fastnar för dom jag inte kan få. För dom som vill ha någon annan, just därför så blir allt mycket svårare och mycket mer intressant. Men det är ju bara onödigt!
Det är DET jag blir irriterad på. Just nu vill jag bara SPY på den här känslan.



just nu längtar jag till imorrn. Då ska vi köpa möbler till mitt rum och om det blir som tänkt så blir det förhoppningsvis min första utekväll i sthlm. Hoppas det blir roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dig min plutt. Även fast det låter långsökt nu så går det faktiskt över. Tro det eller ej. Vem ska du ut med? Lovar att fixa skype snart så kan vi prata hela dagarna! älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback