16 maj i Göteborg

Uppe med tuppen, har precis kommit tillbaka från morgorn rundan, sprang bara en mil idag eftersom jag snart ska springa loppet.. kändes som en bra uppvärmnning!
Okej jag ljög, har försökt sova tills nu men  är det inte skrikande bebisar så är det hysteriska katter sen kom solen och det fanns ingen rullggardin eller persienn.. Så två timmar sömn i en soffa har gett mig ont i nacken, ryggen och jag är trött, vill hem till min säng. Men NEJ jag klagar inte för jag ska springa häcken av mig. 15.40 går startskottet för min grupp, typ den sista, vinnaren har nog redan gått i mål då. Men jag kom på en sak, trots att jag startar i en av de sista grupperna så kan jag ju ändå vinna! Fatta chocken, eftersom jag startar typ två timmar efter första startgruppen så har han ju förmodligen hunnit fira ett bra tag när jag tar löpet mot målet och vinner heela skiten... Devore la gött?!?!?!

Dags att hämta nummerlapp, jag vill ha peppnings sms idag!!! kan behövas! :D

Puss på mina underbara vänner som ska supa skallen i bitar ikväll <3 ramla inte av båten för jag pallar fan inte o ta studenten ensam, inte like roligt fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback