chokolate

Sitter i Linas nya lägenhet, det finns en tältsäng ett sängbord och fyra stolar. :D
Jag fick sitta i kuddhörnan på golvet, helt okej ändå.
Har funderat lite på svennebanan låten idag... Jag är emot den egentligen men tror jag gillar melodin LITE! det värsta är att jag vet att den kommer spelas på varenda uteställe i sommar och det kommer va en låt som man tänker tillbaka o tänker på studenten.. blandade känslor på de eller?!

nu är det denhär veckan och nästa vecka kvar med plugg, sen är det bara några rester och kompletteringar som ska göras.. det är väll bara o gilla läget o låsa in mig de två sista veckorna.. BLÄ men ett måste...


I helgen ska jag iaf INTE plugga för då ska det firas, skrattas, ösas, lekas, mysas, pussas, kramas, drickas, dansas, njutas och allt positivt man kan tänka sig. En Sallyhelg helt enkelt :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback