fjärilslätta vingar

Känns så grymt skönt att det bara är fredag! Känns som typ söndag..
Har varit o kollat in Tessans kryppin i kalmar idag, vi grillade i solen och myste framför tvn!

Det bästa med att vara på landet är att för en gång skull känna sig utvilad, inte ofta man gör det. För här finns verkligen ingenting att stressa upp sig för, det finns inte tusen saker att göra. När solen gått ner lägger man sig fra,mför tvn och bara njuter över att va ledig. Älskar den känslan. huvudsaken är bara att man inte gör det för ofta för då blir jag rastlös. Men det passade så himla bra just nu. Den ända nackdelen är bara att jag himla gärna skulle varit med mina  två bästa vänner just den här helgen, för det känns som dom för en gång skull kanske faktiskt kunde behövt mig lite.. :$ eller kanske inte behövt, men hade iaf känts bra om jag varit där just den här helgen. Men jag hoppas dom vet att jag älskar dom a looot! I sommar kommer dom inte bli av med mig istället för då ska vi bo ihop hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback