Göteborg

Varför gav jag mig in på det här?!
Imorrn åker jag till götet för o springa halvmaran på lördag, jag har ingen kondition och har laddat med snabbmakaroner och bigmac närmsya veckan. Har inte tänkt på att alkohol kanske inte är det bästa för träning, har inte tänkt på att träning kan göra att man orkar mer, har inte tänkt på att sömn är  bra för kroppen, har inte tänkt på att man blir dålig i magen av energidryck om man inte vänjer magen, har inte tänkt på att jag får blåsor iunder fötterna av mina löpskor om jag inte vant in mig, har inte tänkt på att man borde ladda både psykiskt och fysiskt, har inte tänkt på NÅGONTING!!!

Jag är otaggad för o springa, jag vill va full o galen med mina vänner på studentkryssningen! vad ger jag mig in på!

maraton hade jag iaf tränat inför, det va ett mål. ett roligt mål, ett mål som jag aldrig skulle gett upp, men det här är sjuuuukt!


Får festa på vin till maten på lördag kväll med mamsen o pappsen, den ni!!!!


Kommentarer
Postat av: lisa

För att du är så jäääävla störd på ett skönt sätt.. Du är den enda jag känner som kan få för sig så sjuka saker, jag skulle inte göra det om jag hade ett pistolskott i nacken.. neej fiifan.. MEN JAG SKA TÄNKA PÅ DIG NÄR JAG KORKAR UPP FÖRSTA BIRAN.. puss baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback