I did it!

Äntligen är det över, snabbgenomgång över loppet

Efter...

3km börjar känna av vänster knä men tänker att det är för att jag inte va uppvärmd än.
4km kramp i nacken, pappa masserar i farten
7km Jag tror att jag ska dö och är nära av att bryta!
8km blir akut toanödig men kan inte gå på bajamajor så jag höll mig
9km håll! håll! håll! den släpper inte förns 13km
1mil två tjejer skriker/sjunger "ont det gör ont", kom med i tv, vi va i bakgrunden
13-17km kändes riktigt bra inga krämpor!
14km 7km kvar, min vanliga träningsrunda (som jag sprungit 2 gånger)
15km jag räknar ner varje km och det tar längre och längre tid innan nästa skylt kommer..
17km MJÖLKSYRAAAAAAA I VADERNA!!!
20km 1km kvar och mjölksyran har gått över i KRAMP!!
21km MÅL kissade nästan på mig!

Nu har jag duschat o fräschat och sitter o dricker vin o äter chips, vaderna gör sjukt ont o magen skriiiiiker efter mat och av utmattning. 

Jag är nöjd! sluttid: 2.16 bra för o va så otränad som jag aldrig varit tidigare! :D





AJ!!

Kommentarer
Postat av: lisa

fyyy fan va du är duktig! BÄÄÄÄSTA LOOOLLLOO

Postat av: Tessan

Härligt tjejen =)

Man kommer långt på viljan ellerhur?!

2009-05-17 @ 13:10:43
Postat av: moster

Kom du först, eller? Bra att du tog dej runt det gjorde inte jag...men Lovisa mår bra och lägger många fina ägg åt mej!

puss

2009-05-17 @ 20:23:24
Postat av: Lisa

grattis, hihi, starkt jobbat ! kram

2009-05-19 @ 08:21:54
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback