jobb

Ska jobba ikväll, sista gången innan jag åker..
Lite sorgligt, hoppas på roligt folk ikväll! :D
Kul och jobba igår hoppas på en likadan kväll ikväll!

Massa av mina vänner är och öser i Varberg hoppas dom har kul ikväll, jag vill meeee :P
Men men  vad gör väl en bal på slottet? ;P

Nu kom 4 tjejer till brorsan, förfest på gång. Jag kan inte bestämma mig om jag ska äta något mer innan jag jobbar. Åt för en timma sen så är proppmätt nu, men om jag inte äter något mer så kommer jag ju va sjukt hungrig redan vid elva o jobbigt o jobba hungrig! fan i-landsproblem?!


ajja sjukt tråkigt inlägg, men måste spara min ösiga sida till jobbet ikväll ;P KOM TILL MIG OCH GÖR MIN KVÄLL ROLIG?! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas det gick bra på jobbet :) synd att man inte kunde komma förbi ! när är det ni ska åka ? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback