Potta

Sitter o väntar på att klassen ska dyka upp :)
Dags att vädret blkir bättre snart tycker jag, fint vädder nästa vecka och veckan efter det är  ett MÅSTE hör du det gud?!?!
Vet inte om jag har städat lite typ pinsammt mycket :P ni vet sådär så att bordet är dukat, maten redo för värmning, inte en fläck på golvet.. haha känns jättepinsamt fast kanske hellre så än när det är som värst i mit rum? :P haha då skulle dom iofs inte komma in. Nae okej städat är bra men det är nästan föööör städat :P När jag vaknade hade mamma lagt på dukar o pyntat med massa blommor på borden :P haha sötaste :D Nästan så jag borde ta kort men där går gränsen! :D

Förresten så har jag vart hos frisören, och det är ett stort steg för mig. Jag är rädd för frisörer. En gång när jag var gjorton och skulle klippa uppklippt för första gången så sa jag det till frisören och förklarade hur jag ville ha. Det slutade med att idioten klippte pottfrilla fast i tre olika längder, liksom tre pottor i håret!! hur kul va de då?!  Inte nog med det, det va tre dagar före nyår och det var omöjligt att få en tid nånannanstans för o rätta till de! så varje gång jag kommer till frisören så säger jag det så att dom blir rädda och gör sitt bästa :P Men den här gången blev jag iaf nöjd. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback