PTSD

Kaffe med mjölk, oboy med grädde, banan, apelsin och en jävla massa böcker. Skriver om psykologi, tror snart jag själv kommer utsättas för det jag skriver om, posttraumatiskt stressyndrom. Ska hinna klart innen fem, dream on baby! men men får sitta hela dan hela natten lämna in imorrn bitti innan lärarn hunnit kollat sitt fack och säga att jag  lämna in exakt kl fem när han gått hem :D yes!

Jag vill soooooola!!! måste typ sola varje dag den här veckan för o sola ifatt alla mina bruna vänner, man vill ju inte va en blekfis på lördag. För då är det baaal! :D alla kommer va så fina så fina :)

nae men usch jag har inte tid med det här. Jättejobbigt!!!

Kommentarer
Postat av: moster

Du är ju vacker som du är!!! och så kan man få hudcancer!

Glöm inte att läsa Cullberg - kris är utveckling. den skrev jag ett arbete på en gång i tiden, det blev nog inte så bra, men det spelar ju ingen roll idag!

lycka till kram

2009-05-25 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback